Hjelp til Netflix
Her finner du veiledninger til å bestille, aktivere eller få hjelp til Netflix via T-We
Har du Streamix?
Du finner all nødvendig informasjon ved å logge inn på Streamix. Der kan du enkelt administrere kundeforholdet ditt – for eksempel legge til eller fjerne strømmetjenester. Når du bestiller, endrer eller sier opp en tjeneste, får du alltid tydelig veiledning hvis det er noe du må gjøre selv.
Hvis du ønsker mer hjelp, anbefaler vi at du besøker hjelpesidene våre for Streamix, hvor du finner nyttige tips og svar på vanlige spørsmål.
Slik får du tilgang til Netflix:
Hvis du ikke har en Netflix-konto fra før, er det slik du oppretter en med T-We. Har du Netflix-konto fra før, finner du veiledninger for dette lengre ned på siden.
Gå til enten Netflix Standard eller Netflix Premium i innholdsvelgeren på Mine Sider (linkene tar deg direkte til pakkene)
Bestill ønsket pakke
Når pakken er aktivert, trykk på Aktiver Netflix-konto
E-postadresse er autoutfylt, men du kan endre til en annen adresse hvis du ønsker
Velg et passord og fullfør oppsettet
Begynn å se dine favorittfilmer og serier!
Trenger du hjelp til å legge til eller fjerne innhold på Mine Sider? Her viser vi deg hvordan du velger kanaler og strømmetjenester inn i innholdsvelgeren for din T-We.
Jeg har Netflix-konto fra før
Hvis du allerede har en konto og/eller abonnement hos Netflix i dag, kan du koble den sammen med T-We abonnementet ditt. På den måten får du samlet alt på et sted!
Jeg betaler direkte til Netflix i dag
Jeg har Netflix via Telenor-faktura i dag
Glemt passord eller brukernavn til Netflix?
Hvis du har glemt passordet eller e-postadressen du har brukt til innlogging på Netflix, kan du få tak i det ved å trykke på knappen under.
Logg inn med Telenor ID hvis du ikke allerede er logget inn. Du blir så tatt videre til Netflix, hvor du får se hvilken e-postadresse som skal brukes til innlogging.
Trenger du passordet, trykker du bare på "Trenger du hjelp?" under innloggingsfeltet.
Opplever du problemer?
Har du et problem med din Netflix-konto eller får du en feilkode når du forsøker se et program? Trenger du mer hjelp med innstillingene i selve Netflix?
Gå til https://help.netflix.com/nb/, der finner du svar på det aller meste.
Er problemene relatert til din T-We eller annet hos oss? Gå til Kontakt oss via knappene under.