Hjelp til Apple TV+
Strømmetjenesten Apple TV+ tilbyr prisbelønte og populære serier i verdensklasse. Her hjelper vi deg å komme i gang med Apple TV+
Kom i gang med Apple TV+:
Du kan velge inn Apple TV+ direkte i Innholdsvelgeren på T-We Boks eller ved å gå til ditt TV-abonnement i Mitt Telenor appen, eller ved å:
Klikk her eller logg inn via telenor.no
Logg inn med Telenor ID (hvis du ikke allerede er innlogget)Trykk Legg til nederst i høyre hjørne
Trykk Lagre til du har bekreftet bestillingen
(Via telenor.no må du velge trykke på Apple TV+-ikonet først)Følge instruksjonene i bestillingsbekreftelsen du mottar fra Telenor på e-post for å aktivere Apple TV+
Du kan nå strømme Apple TV+ på alle enhetene Apple TV-appen er tilgjengelig; T-We Boks, T-We app, Apple-enheter, Google TV, utvalgte smart TVer, Android-enheter, på web, spillkonsoller m.m.
Du må ha en aktiv Apple-konto for å bruke Apple TV+.
Hvis du ikke har det, så kan du opprette en hos Apple her
Jeg har Apple TV-konto fra før
Når du har bestilt Apple TV+:
Åpne Apple TV-appen på din T-We Boks eller annen enhet
Velg Logg inn
Bruk din eksisterende Apple-konto og passord
Husker du ikke passordet ditt så kan du få hjelp med glemt passord hos Apple
Slik kobler du sammen Apple TV+ med T-We
Trenger du hjelp til å legge til eller fjerne innhold på Mine Sider?
Her viser vi deg hvordan du velger kanaler og strømmetjenester inn i innholdsvelgeren for din T-We.
Hvis har spørsmål tilknyttet Apple TV+-tjenesten, eller opplever problemer med den, vennligst ta kontakt direkte med Apple sin kundesupport