Slik fungerer Klikk & Hent

Når du har funnet et produkt du vil ha, kan du velge «Reserver og hent i butikk» på produktsiden. Varelageret varierer fra butikk til butikk og lagerstatus viser hvilke butikker som har varen tilgjengelig. De butikkene som ikke vises i oversikten, har ikke varen på lager.

Når du har valgt hvilken Telenorbutikk du ønsker å hente varen i og sendt av gårde reservasjonen, klargjøres bestillingen din. Varen pakkes normalt i løpet av 30 minutter innenfor butikkens åpningstid, og du vil motta en SMS fra oss når varen kan hentes. Vi reserverer varen ut neste virkedag og du betaler først når du henter varen i Telenorbutikken.

Merk! På enkelte produkter, som for eksempel nylig lanserte produkter, vil det i en periode ikke være mulig å benytte Klikk & Hent som leveringsalternativ.

Har du spørsmål?

For spørsmål om endringer, avbestilling eller lignende må du kontakte Telenorbutikken du valgte å hente varen i. Telefonnummeret finner du på bekreftelsesmailen du mottar etter reservasjonen.

Vi hjelper deg!

Dersom du har spørsmål til varen du ønsker å kjøpe, eller du trenger tilleggsutstyr, kan våre dyktige medarbeidere i Telenorbutikken hjelpe deg. I Telenorbutikken får du også gode råd og veiledning før, under og etter kjøpet, teknisk oppsett og overføring av innhold, hjelp til å finne riktig tilbehør og montere tilbehøret, samt hjelp til oppsett av sporingsbrikker og SIM-kort/ eSIM.

Har du problemer med å få tilgang til e-posten din? Ikke noe problem – vi kan hjelpe deg med det også!

medarbeider i telenorbutikken står klar for å hjelpe deg med klikk og hent

Trenger du hjelp med å sette opp din nye mobil eller smartklokke? Med Fiks Ferdig hjelper vi deg med å sette opp din nye enhet. Vi overfører for eksempel alt innhold fra gammel til ny mobil, sørger for at du kommer godt i gang med appene du trenger, og hjelper deg med oppsett av SIM-kort eller eSIM.

Vi tilbyr både Fiks Ferdig Mobil og Fiks Ferdig Smartklokke. Tjenesten Fiks Ferdig Mobil koster 699,-*/ 899,- og tjenesten Fiks Ferdig Smartklokke koster 399,-*/ 499,-. Du kan lese mer om Fiks Ferdig her.

*Gjelder ved kjøp av ny mobil eller ny smartklokke i Telenorbutikken.

Reserver på nett og hent i butikk

Se hele utvalget i nettbutikken

Nyttig informasjon

  • Vilkår for Klikk & Hent

    Ved Klikk & Hent er det butikkens kjøpsbetingelser som gjelder. Du betaler for varen i Telenorbutikken ved henting, noe som innebærer at det ikke er 60 dagers åpent kjøp på mobiler. Ved kjøp av mobil med Splitt gjennomføres en kredittvurdering.

  • Fiks Ferdig

    Vi hjelper deg gjerne med å sette opp mobilen. Tjenesten Fiks Ferdig mobil koster 699,-*/899,- og da er følgende inkludert:

    • Overføre innhold fra gammel til ny mobil (bilder, videoer, meldinger, innstillinger, datafiler og kontakter)

    • Aktivere Mitt Telenor, Min Sky og Se Hvem

    • Aktivere backup-løsninger via iCloud, Google etc.

    • Opprette/aktivere konto/bruker for nedlasting av apper

    • Oppdatere programvare ved behov

    • Oppsett av e-post
      *Gjelder ved kjøp av ny mobil i Telenorbutikken.

    Vi hjelper deg med å sette opp smartklokken. Tjenesten Fiks Ferdig smartklokke koster 399,-*/499,- og da er følgende inkludert:

    • Overføre innhold fra gammel til ny smartklokke (bilder, videoer, meldinger, innstillinger og kontakter)

    • Aktivere eSIM

    • Koble smartklokke sammen med mobil

    • Sette opp aktivitetsmåling og helseinformasjon
      *Gjelder ved kjøp av ny smartklokke i Telenorbutikken.

    Vi kan også hjelpe deg med mer, hvis du trenger det. Se hva vi kan fikse for deg her.