Webinar: Bedre kundeservice og økt salg med Mobilt Bedriftsnett
En hektisk hverdag øker risikoen for tapte anrop, som kan lede til at man går glipp av nye oppdrag. Dette kan gi kundene et dårlig førsteinntrykk. Mobilt Bedriftsnett gir bedrifter muligheten til å enkelt håndtere dette på en profesjonell måte.
Lær mer om hvordan du kan ta i bruk kø-ordninger, svargrupper og sentralbord.
Vil du vite mer?
Vi hjelper deg med å finne en skreddersydd løsning for deg og ditt firma.
Spørsmål og svar
?
Kan man velge ventemusikk?
?
Kan man legge inn "lunsjpause" midt på dagen?
?
Ved administrasjonsrettighet, hvor kan jeg redigere rekkefølgen på kø operatørene?
?
Når jeg skal ringe fra Teams, ringer det i min mobil. Jeg greier ikke å ringe direkte til personen fra Teams."
?
Er meldingsfunksjonen noe som må legges til manuelt? Har ikke meldingsikonet øverst ved "bjella".
?
Hei Jeg bruker app, men den er irriterende treig til å oppdatere seg. Er det noe jeg kan gjøre med dette?
?
Er det mulig i MBN å sette opp automatisk utsendelse av sms til kunden i tilfeller der anrop kommer utenfor åpningstid? (hvor man kan legge inn link til kontaktskjema etc)
?
I bedriftskatalogen får noen ganger en ansatt status "Frakoblet" uten at han har koblet seg ut. Hva kan gjøre dette?
?
Kan man blokke nummer fra sentralbordet? (mulig det ble nevnt når jeg var i en tlf. )
?
Hva med spesialdager?
?
Jeg er administrator, men har ikke tilgang til Admin. Hvordan får jeg denne tilgangen?
?
Vi er en liten bedrift og har 3-4 stk som er logget på 3 køer. Vi er alle logget på samtidig. Vi får ikke mulighet til å hente samtaler. Altså ønske er å kunne hente inn en samtale som ligger i kø selv om den kanskje ringer hos noen andre. Er dette mulig?
?
Hei, vi har lagt inn lunsjpause fra 11-11.15, får ikke valgt inn til 11.20. Er det ikke mulig å få til det?
?
Vil det bli mulig mer flere enn 10 operatører i en kø? Vi har samtidig ringing.
?
Kan man styre tilgang til hvem som har rettighet til å logge på og av andre operatører?"
?
Når noen har viderekoblet telefonen sin fra f.eks fasttelefon til mobiltelefon, kommer det opp flere alternativ for hvor du skal sette den over. Hvilken knapp skal man trykke på da for å sette over til mobilen.
?
Vi bruker pc-skjerm til sentralbordet, men anropene kommer via mobilen. På mobilen står det SPAM på alle anropene med en lang rekke nummer. Hvorfor kommer ikke innringer opp med navn og nummer på mobilen slik det gjør på pc-en. Det er spesielt når sentralbordet på pc-e ligger nede og vi må besvare anropene via nødløsningen 91501010 at dette er et problem. Da ser vi ikke hvem som ringer inn.
?
Er MBN SMS tilgjengelig nå? Og er det tilgjengelig med mobilklienten også?
?
Hvordan aktiveres mbn sms?
?