Fordeler med Kø og Svargruppe

  • Ansatte kan melde seg inn og ut av køen
  • Innringere får alltid svar
  • Virksomheten fremstår mer profesjonell
  • Fronter virksomheten utad med ett telefonnummer

Hvordan fungerer Kø og Svargruppe?

Ved å bestille tjenesten Kø og Svargruppe legges det til et telefonnummer for kø/svargruppe på Mobilt Bedriftsnett-avtalen. Til dette nummeret kan du med administrasjonsverktøyet bestemme hvilke brukere i virksomheten som skal kunne motta anrop dersom noen ringer til nummeret. Du bestemmer om anrop som kommer via kø/svargruppe-telefonnummer skal ringe samtidig på alle brukerne, i en bestemt rekkefølge eller til den brukeren som har vært lengst ledig.


Enkelt for de ansatte

For å bli med i køen/svargruppen må brukeren logge seg på. Dette kan gjøres på forskjellige måter, men den mest vanlige er å gjøre dette fra Mobilt Bedriftsnett-appen eller sentralbordklienten.
Når køen ikke er betjent, sånn som på kveldstid eller helligdager kan innkommende anrop viderekobles til en vakttelefon eller talemelding.