Min Bedrift appen

Bilde av en hånd med en mobiltelefon som viser min bedrift appen

Vi vil gjerne gjøre din hverdag som Telenor-kunde så enkel som mulig. I Min Bedrift-appen kan du som er administrator i bedriften gjøre arbeidsoppgaver rett på mobilen.

apple_nyandroid_ny

Så enkelt løser du oppgavene

Finn PUK-koden enkelt i appen

Slik fyller du på ekstra data til ansatte

Populære funksjoner i appen

Finn PUK-kode i Min Bedrift appen

Finn PUK-kode

Har en ansatt tastet feil PIN-kode flere ganger?
Søk på telefonnummer for å finne den PUK-koden du trenger for å låse opp telefonen, helt uten kostnad.
Aktiver SIM-kort til nyansatte

Har du en nyansatt?

I Min Bedrift-appen kan du helt enkelt legge til nye abonnenter, aktivere SIM-kort, bestille et nytt SIM-kort rett hjem i posten til den nyansatte eller rett til bedriften.
Full oversikt over fakturaer i appen

Faktura

Full oversikt over forbruket. Du kan se, laste ned en kopi eller utsette en faktura, helt uten kostnad.

Andre praktiske funksjoner

  • Logg inn én gang og forbli innlogget i Min bedrift (krever lås på telefonen) 
  • Endre eller bestille nye abonnement
  • Få oversikt over alle abonnement du administrerer
  • Chat med support direkte i appen

Spørsmål og svar

?

Hva er Min Bedrift?

Min Bedrift er en selvbetjeningsportal for bedriftsabonnementene dine.
?

Hvem er Min Bedrift appen for?

Min Bedrift App er for deg som er bedriftskunde hos Telenor og er administrator i Min Bedrift.
?

Ny i Min Bedrift?

Last ned appen og opprett ny administratorbruker.
?

Jeg får ikke logget inn i appen?

Opplever du problemer med innlogging, kan det være at brukernavn og/eller passord ikke stemmer. Brukernavnet er e-postadressen din, passordet har du laget selv.
Har du glemt brukernavn/passord, trykk Glemt brukernavn/passord.


Er brukernavn/passord riktig, prøv følgende:

1.    Sjekk at Chrome-appen er installert (for Android-brukere)
2.    Sjekk at siste versjon av Min Bedrift er installert (dette sjekker du i App Store/Google Play)
3.    Gå til Telefoninnstillinger, velg Apper/Appstyring/Programmer

- Finn Min Bedrift app, velg Tøm/Slett buffer (evt. under Lagring)
- Logg inn i appen på nytt. Merk, brukernavn er e-postadressen din, passordet har du laget selv.

?

Hva koster det å bruke appen?

Det koster ingenting å bruke appen, verken i Norge eller utlandet. Du kan også bruke appen til å kjøpe mer data dersom du trenger det – også etter at du er tom for data. 

Merk, du vil fortsatt bruke data dersom du:
•    Laster ned Min Bedrift App fra App Store eller Google Play, akkurat som for nedlasting av alle andre apper.
•    Klikker på lenker som tar deg ut av appen (f.eks nettbutikken eller kartvisning).
?

Hvorfor oppdateres ikke prisene seg i appen?

Prisene oppdateres flere ganger pr. døgn, og det kan derfor noen ganger ta litt tid før det blir oppdatert.
Merk, hvis du ikke er koblet til mobilnettet/WiFi, vil ikke prisene oppdateres.
?

Hvorfor får jeg ikke utsatt fakturaen min?

Det er ikke mulig å utsette en faktura som allerede har en utsettelse, eller hvis abonnementet er sperret for manglende betaling. Ta kontakt med kundeservice på nummer 915 09000.
?

Hva koster det å utsette faktura i appen?

Pris for å utsette faktura i appen 0,- (hvis kundeservice gjør dette for deg løper det kostnader)
Merk, ved betalingsutsettelse påløper forsinkelsesrenter, som vil vises på neste faktura.