I selvbetjeningsportalen Min Bedrift kan du sette opp automatisk utsending av fakturarapporter slik at disse enkelt kan importeres i for eksempel ditt regnskapssystem.

Slik fungerer Automatisk fakturarapport

Enkelt oppsett og distribusjon av fakturarapport (kopi av faktura) til en valgt epost-adresse eller SFTP server

Velg rapportformat selv, slik at rapportene kan importeres til bedriftens egne systemer

Fakturarapportene inneholder fakturadetaljer per abonnement og per trafikktype

Hvordan bestille automatisk distribusjon av fakturarapporter?

Rapporten vil inneholde alle mobilabonnement under organisasjonsnummeret den bestilles på i Min Bedrift.

  1. Logg inn i Min Bedrift 

  2. Gå til «Rapporter» og velg «Ny rapport», «Abonnér på fakturarapport»

  3. Velg fakturakonto for fakturering

  4. Angi kanal for distribusjon og dataformat

  5. Godta vilkår og bekreft bestilling

  6. Rapporten mottar du regelmessig inntil du avbestiller den i Min Bedrift