Huskeliste ved bytte av mobiloperatør

Når du skal avslutte ditt abonnement hos Telenor Bedrift vil tjenestene som er inkludert i våre abonnement opphøre og du vil miste tilgang, men det er noen unntak: f.eks. MinSky og OneDrive, disse kan du beholde med noen begrensninger.

Hva skjer videre?

Så lenge du er i avslutningsfasen kan du logge deg inn i Mitt Telenor og få oversikt over hva som er inkludert i abonnementet ditt, i tillegg til alle SIM-kort du har disponert (tvilling- og datakort). Avslutningsfasen kan variere fra to dager til en uke, avhengig av hva du avtalte i forbindelse med operatørbyttet. Av din nye mobilleverandør fikk du også informasjon om når nytt abonnement blir aktivert.

Sjekkliste

Ved å følge sjekklisten under, mister du ikke verdifull informasjon.

i

SafeZone

Du vil ikke lenger være sikret med SafeZone etter at du har byttet operatør.

i

Min Sky

Du beholder kun 2 GB i Min Sky. Det betyr at du kan laste ned filer, men ikke laste opp nye filer. 

NB! Har du mer enn 2 GB etter endelig avslutningsdato, forbeholder Telenor seg retten til å slette innhold over 2 GB. Ønsker du å beholde mer enn 2 GB i Min Sky, kan dette bestilles separat hos Telenor.
i

OneDrive for Business

Du må overføre innholdet til ny leverandør. Innholdet slettes samtidig med endelig avslutningsdato.
i

Mine kontakter

Du må overføre kontaktene til telefonen eller egnet lagringstjeneste. Du har tilgang til kontaktene i avslutningsfasen før den stenges samtidig med endelig avslutningsdato.
i

Forsikring

Har du Plussforsikring eller Skjermforsikring  på din mobiltelefon vil denne løpe til den eventuelt sies opp da disse forsikringene følger mobiltelefonen, ikke abonnementet.
i

Mitt Telenor appen

Du kan logge deg på i avslutningsfasen, men tilgangen stenges samtidig med endelig avslutningsdato.
i

Mine sider

Du kan logge deg på i avslutningsfasen, men tilgangen stenges samtidig med endelig avslutningsdato.
Vi takker for følget så langt og ønsker deg velkommen tilbake til Telenor ved en senere anledning.