Oppsigelse Internett, TV eller Hjemmetelefon

Oppsigelsestiden er inneværende måned pluss én måned. Dette er perioden du blir fakturert for abonnementet og regnes fra dagen du melder inn oppsigelsen.

Ønsker du å si opp en kanalpakke eller fjerne innhold fra T-We?
Gå til Velge kanaler og innhold i T-We for å se hvordan dette gjøres.

Viktig å tenke på før du sier opp TV eller bredbånd

  • Oppsigelsestiden gjelder fra dagen du sender inn skjemaet

  • Hvis oppsigelsen er på grunn av flytting, har du sjekket hva som tilbys på ny adresse?

  • Har du et abonnement med binding som kan medføre bruddgebyr? Du kan sjekke dette på Mine Sider

  • Har du TV- eller bredbåndsutstyr du må returnere?

  • Har du en e-postadresse hos Telenor du ønsker å beholde?

Vi minner om alle fordeler du har hos Telenor:

Er du usikker, ring gjerne kundeservice på 915 09 000, så hjelper vi deg.

Oppsigelseskjema

Dato for oppsigelse regnes normalt sett fra dagen du sender inn skjemaet, men hvis du ønsker oppsigelse fra en annen dato kan du skrive det inn i dette feltet.

Svartid på e-post er inntil 5 virkedager. Du vil motta en kopi av din henvendelse.