Etter du har slått på din T-We Boks II og trykker på T-We kommer du rett til anbefalingene for deg.

Velkommen til en helt ny TV- og strømmeopplevelse

I nye T-We har vi forenklet og forbedret måten du kan se TV og underholdning på. Du får nå en mer inspirerende TV- og strømmeopplevelse tilpasset deg og familien, slik at det er enklere å finne det du liker best. Oppgraderingen på din T-We Boks I skjer helt automatisk og du trenger ikke gjøre noe. Ser du kun direkte TV vil alt være som før.

Dette er nye T-We

  • Ny og mer moderne brukeropplevelse.

  • Vi løfter frem TV og strømming på en ny og inspirerende måte.

  • Anbefalt underholdning basert på redaksjonelle anbefalinger og det du har sett

  • Inspirerende innholdsunivers som gir deg mer av det du liker.

  • Egne brukerprofiler til hele familien

Merk at for å få tilgang til alle T-We tjenestene, må du koble T-We boksen din til internett, hvis du ikke allerede har gjort det.

Slik gjør du det

De viktigste nye T-We funksjonene

Anbefalinger

Når du slår på T-We Boksen og trykker på Meny-knappen kommer du rett til anbefalt innhold i T-We. Basert på redaksjonelle anbefalinger og hva du ser på, vil tjenesten anbefale deg relevante programmer, serier og filmer. I starten vil du i hovedsak få anbefalinger fra vår TV-redaksjon. Etterhvert som du bruker tjenesten vil du også få anbefalinger basert på det du har sett på tidligere, og hva du har gitt tommel opp eller ned med “Vurder”-knappen.

Profiler

Det ligger allerede to profiler på din T-We Boks - én til “eier” og én til “barn”. Du kan opprette inntil fem profiler. Profilene kan beskyttes med PIN-kode, gis rettigheter til å kjøpe innhold (Filmleie) og tilpasses med ønsket innhold.

Du kan sette en aldersgrense når du oppretter en ny profil. I en barneprofil sperres alt av innhold som ikke er tilpasset den aldersgruppen du setter profilen til - dette gjelder også direktesendt TV.

Ny og bedre T-We App

Vi har også lansert en ny T-We App, med en enda bedre brukeropplevelse, slik at du kan se direkte-TV, serier og filmer uansett hvor du måtte befinne deg. Den nye T-We-appen gjør det enda enklere for familien å strømme på tvers av mobiltelefoner, nettbrett og T-We Boks. Du kan starte programmer eller leie film på T-We boksen og deretter fortsette å se i appen. Appen kan du laste ned her

T-We app

Hjelp til bruk av T-We

T-We Boks I

Hvordan koble T-We boks til internett?

For å få tilgang til alle T-We tjenestene, må TV-boksen din kobles til internett. På våre hjelpesider finner du informasjon om hvordan du gjør dette.


Hjelp til oppkobling av T-We Boks

Spørsmål og svar

?

Hva skjer med opptakene mine

Alle opptakene dine forblir på boksen din, selv etter oppdatering av nytt brukergrensesnitt.

Opptakene dine finner du under "Opptaksliste"i funksjonsmenyen og under "Nylige opptak" som ligger i hovedmenyen.

?

Vil jeg ha tilgang til samme tjenester og innhold som nå

Ja, du har tilgang til de samme tjenestene som du har i dag, men vi har nå samlet alt innhold på samme sted, slik at det er lettere å finne frem.

?

Hvordan bruker vi dine data for å forbedre T-We-tjenesten for deg?

Basert på hva du ser på, vil tjenesten lære seg dine preferanser og forsøke å anbefale deg relevante programmer, serier og filmer. Les mer om hvordan vi bruker dine data.

?

Mister jeg T-We på eldre T-We bokser

I forbindelse med at vi oppdaterer TV-plattformen vår vil eldre T-We bokser av typen 5720 og T-We Boks Mini, som ikke har tilstrekkelig minne og kraft, miste T-We tjenester som Start Forfra, arkiver og filmleie. Du vil fremdeles se live -TV og dine opptak som før på disse boksene.