Vi er svært lei oss for at kundene våre har stått uten et fullverdig TV-tilbud den siste tiden, og vi beklager situasjonen.  

Vi ønsker å takke alle våre kunder for tålmodigheten. Nå kan dere igjen se TV 2s gode innhold via T-We. Vi gikk til forhandlinger med ønske om et langsiktig samarbeid med TV 2 der vi investerer mer i norsk kvalitetsinnhold, og skaper et enda bedre TV-produkt for kundene våre. Disse ambisjonene blir ivaretatt i den nye avtalen. 

Vi gjør oppmerksom på at det vil være noe TV 2-innhold som ikke vil være tilgjengelig i Ukesarkivet pga. mangel på rettigheter til innhold som har vært sendt i perioden. 

 Under finner du svar på spørsmål som kan være relevante i forbindelse med tiden du har vært uten kanalene. 

Hvilken kompensasjon gjelder ?

i

For deg som har et individuelt kundeforhold til Telenor

i

For deg som bor i borettslag/sameie/operatørnett

Spørsmål og svar

?

Jeg har valgt ekstra poeng som kompensasjon. Hvor lenge beholder jeg disse?

?

Hva skjer med endringene jeg har gjort i poengmodellen i perioden 3. desember – 1. februar?

?

Hvordan får jeg kompensasjonen

?

Spørsmål om kompensasjon og faktura

?

Hvordan logger jeg inn på Mine sider

?

Hvordan utbetales priskompensasjonen