Endringer for sameier og borettslag

?

Hvorfor forsvinner Canal Digital Kabel, og når

Canal Digital Kabel ble allerede i januar 2016 en juridisk del av Telenor Norge AS. Nå samler vi alt i ett selskap for å for å kunne tilby produkter og tjenester på tvers av TV, bredbånd og mobil. Canal Digital Satellitt vil beholde Canal Digital-navnet og fortsetter som eget selskap som i dag. Canal Digital Kabel ble en del av Telenor tirsdag den 23. oktober 2018.

?

Finnes det et informasjonsark vi kan henge opp

Ja, vi har et informasjonsark som dere kan skrive ut og henge i oppgangen eller sende ut til beboere som ønsker informasjon. Informasjonsarket ligger nederst på denne siden.
Har borettslaget/sameiet egne lokale nettsider, kan dere gjerne henvise direkte til Velkommen siden.
?

Kommer prisene eller tjenestene vi får fra dere til å endre seg

Det blir ingen forandring på prisene, og avtalene videreføres. Tjenestene fra oss kommer til å fungere akkurat som før.

?

Hvor kan jeg henvende meg med spørsmål om faktura, driftsfeil eller lignende

Du som er styreleder/styrerepresentant kan fortsatt kontakte oss på telefon 815 55 520. E-postadressen vår er derimot helt ny: 81555520@telenor.com
Du vil ikke lenger kunne nå oss på den gamle e-postadressen.
?

Hvordan kommer jeg eller mine beboere i kontakt med dere

Fra nå av må du kontakte kundeservice på 915 09000 eller via chat. Du kan også finne svar på dine spørsmål på våre hjelpesider på Telenor kundeservice.
Åpningstider for kundeservice er:

Hverdager:     08:00 - 20:00

Lørdager:       09:00 - 17:00

Søndager:      10:00 - 15:00

I tillegg er det utvidet åpningstid i en periode for feilmelding av TV til 23.00.

For hjelp med alle tekniske problemer med pc, nettbrett eller mobil, kan du ringe Telenoreksperten på 820 90 100. Dette er en betalt tjeneste du kan lese mer om her

Se alle spørsmål og svar

Faktura og kundeservice

?

Hvordan kommer fakturaen vår til å se ut fra nå av

Fakturaen deres vil ikke endre seg, utover at logo og avsender vil være Telenor.
?

Hvem skal vi betale fakturaen til

Dere betaler allerede til Telenor Norge AS, og dette endrer seg ikke.
?

Når kommer de første fakturaen fra Telenor

Dere blir fakturert med samme tidsintervall som tidligere.
?

Vi bruker AvtaleGiro/eFaktura. Kan vi fortsette med det

Det kan dere. AvtaleGiro/eFaktura hos Canal Digital Kabel, blir automatisk overført til Telenor Norge AS. Dere vil om kort tid kunne se en endring av betalingsmottaker i nettbanken, men dere trenger ikke gjøre deg noe.