Spørsmål og svar om Spotify Premium

?

Hva er forskjellen på gratisversjonen til Spotify og Spotify Premium?

Spotify Premium gir deg mange fordeler sammenlignet med gratisversjonen. Du kan for eksempel laste ned offline-lister, og du får ingen reklame. Hører du på via mobil, kan du hoppe over så mange låter du vil. har du gratisversjonen nå, Prøv Premium nå – den første måneden får du gratis – og du kan avslutte abonnementet når som helst.

?

Hvorfor betale Spotify Premium via Telenor?

Telenor gir deg muligheten til å betale Spotify Premium over mobilregningen. Da slipper du å legge inn kredittkortet ditt og å forholde deg til en ekstra faktura. Bare legg Spotify til din månedlige mobilregning.

?

Hvordan sier jeg opp min Spotify Premium-konto?

Hver gang du belastes for Spotify Premium, mottar du en SMS for å bekrefte at beløpet trekkes. Her kan du også velge å si opp abonnementet. Ønsker du å si opp umiddelbart, send en epost til: spotify.norway@fortumo.com
?

Jeg har allerede Spotify

Logg inn med din eksisterende Spotify-bruker når du aktiverer.

?

Kan jeg velge å betale via Telenor selv om jeg allerede har Premium- eller Familie-konto?

Ja, hvis du allerede har Spotify Premium eller Familie, kan du overføre abonnementet ditt til Telenor. Bestill et nytt Premium- eller Familie-abonnement på telenor.no, så ordner vi alt for deg.
?

Kan jeg oppgradere til Spotify Familie og betale via Telenor hvis jeg allerede har Premium-konto?

Ja, bare bestill et Familie-abonnement på telenor.no, så ordner vi alt for deg. Vær oppmerksom på at du ikke kan invitere flere familiemedlemmer før vi har overført abonnementet for deg.
?

Jeg fikk ikke aktiveringskode på SMS

Hvis du ikke fikk aktiveringskode på SMS, sjekk at du har lagt til riktig telefonnummer og prøv igjen.

?

Jeg har betalt, men det står fremdeles “gratis” på kontoen min?

Har du oppgradert uten at kontoen har oppdatert seg, prøv å logge ut og inn igjen.

?

Hvorfor må jeg gi Telenor tillatelse til å få tilgang til min Spotify-konto?

Telenor trenger tilgang til din konto når du oppgraderer, slik at Spotify får registrert hvilke kontoer som blir betalt via Telenor. Vi mottar ingen personlig informasjon tilknyttet din Spotify-konto som du kan ha delt med dem.

?

Jeg har bedriftsabonnement, hvem betaler Spotify hvis jeg velger å betale over mobilregningen?

Hvis du har bedriftsabonnement, er det bedriften som betaler Spotify-abonnementet  over mobilregningen
?

Jeg har Spotify og allerede betalt denne måneden, og vil i stedet betale via Telenor-faktura.

Hvis du allerede betalt vil du ikke trekkes på Telenor-fakturaen før neste måned.

?

Hvorfor trenger Spotify mobilnummeret mitt?

Spotify trenger nummeret for å aktivere abonnementet til ditt mobilabonnement.
?

Kan jeg få Spotify Premium og Familie hvis jeg er Telenorkunde, men ikke har mobilabonnement hos Telenor?

Nei, du må ha mobilabonnement hos Telenor for å kunne betale Spotify Premium og Familie over mobilregningen.

?

Trenger du hjelp?

Ring 91509000 hvis du har problemer med Connect ID-innlogging eller betaling? For andre henvendelser, send en e-post til: spotify.norway@fortumo.com

Se flere spørsmål