Alltid forsikret

Yng

Har du et Yng-abonnement og kjøper ny mobil med SWAP, får du alltid med vår beste forsikring, SWAP Pluss (verdi 59,- per/mnd). Med den er du godt sikret - uansett hva som skjer! 

Med SWAP Pluss får du mye inkludert

  • Erstatningsmobil etter en virkedag - i hele Europa!
  • Full dekning ved skade, mistet mobil eller tyveri.
  • Lav egenandel. Kun 500,- ved første skade.

Hjelp forsikring

?

Vilkår SWAP Pluss

Erstatningsmobil forutsetter SWAP-avtale på 24 mnd. og Yng-abonnement uten binding. Erstatningsmobil leveres innen en virkedag. I visse perioder opplever vi høyere trykk vedrørende forsikring og det kan ta lenger tid å få behandlet saken. Skaden/tapt mobil må godkjennes innen kl. 16 på en virkedag (norsk tid).

?

Hvis mobilen er skadet/ødelagt

1. Fyll ut skademelding hos Brighstar. Fyll inn mobilnummeret og postkoden din, og beskriv kort hva som har skjedd.
2. Når skademeldingen er sendt får du en bekreftelse fra Brightstar på epost. Saken din blir behandlet, og Brightstar vil hjelpe deg videre hvis det er noe du lurer på.

?

Hvis mobilen er frastjålet

1. Frastjålet mobil skal alltid politianmeldes. Her kan du melde mobilen stjålet.
2. Sperr abonnement på Mine sider eller hos Kundeservice på telefon 915 09000.
3. Fyll ut skademelding hos Brightstar. Når skademeldingen er sendt får du en bekreftelse fra Brightstar på epost.
4. Følgende dokumentasjon ettersendes til forsikring@brightstarprotect.com
    • Kvittering for stjålet utstyr
    • Politianmeldelse  
Husk å merke e-posten med skadenummeret.