Feil på linjen?

Alltid På Nett

Hvordan reagerer familien din hvis nettet plutselig er nede? Har du både bredbånd- og mobilabonnement hos Telenor får vi dere raskt på nett igjen hvis bredbåndet er nede. Alltid På Nett-garantien får du bare hos Telenor.

Dersom uhellet er ute og bredbåndet er nede sørger vi for å gi deg nok data på mobilen til feilen blir utbedret. Hvert familiemedlem med Telenor-abonnement får 15 GB datapakke i 5 dager. Da kan familien jobbe, gjøre lekser og surfe som vanlig selv om vi trenger mer tid til å rette feilen.

Slik fungerer Alltid På Nett-garantien

  • 1

    Feil på bredbåndet

    Du kommer ikke på nett med bredbåndet ditt.
  • 2

    Kontakt oss

    Ring Kundeservice på 05000 og meld fra om feilen.
  • 3

    Surf videre

    Vi får deg på nett, med datapakke eller feilretting over telefon.

Garantien innebærer deretter at vi:

  • Refundere en halv månedsavgift på din neste bredbåndsfaktura.
  • Gir en datapakke (15 GB/5 dager) til hvert Telenor-mobilabonnement i husholdningen,
    så dere kommer på nett hvis vi ikke løser feilen i løpet av samtalen.

Bredbånd hos Telenor, men ikke mobil?

Bytt i dag! Vi hjelper deg gjerne med å flytte over familiemedlemmer til Telenor slik at dere får fullt utbytte av garantien. Vi har mobilabonnement til enhver bruk. Nå også til de aller minste, og alle abonnement kommer på en samlefaktura.