Vær på nett - alltid!

Alltid På Nett

Har du både bredbånd- og mobilabonnement hos Telenor får vi familien raskt på nett igjen hvis bredbåndet er nede. Alltid På Nett-garantien får du bare hos Telenor.

Dersom uhellet er ute sørger vi for å gi deg nok data på mobilen til feilen blir utbedret. Hvert familiemedlem med Telenor-abonnement får 15 GB datapakke i 5 dager. Da kan dere jobbe, gjøre lekser og surfe som vanlig selv om vi trenger mer tid til å rette feilen.

Garantien innebærer deretter at vi:

  • Refundere en halv månedsavgift på din neste bredbåndsfaktura.
  • Gir en datapakke (15 GB/5 dager) til hvert Telenor-mobilabonnement i husholdningen,
    så dere kommer på nett hvis vi ikke løser feilen i løpet av samtalen.
?

Når gjelder garantien

Garantien gjelder ved feil som medfører at du ikke kommer på nett med bredbåndet ditt og du har:

  • Et privat bredbåndsabonnement fra Telenor (ADSL, VDSL eller fiber) eller Canal Digital.
  • Et mobilabonnement fra Telenor. Gjelder ikke Mobilt Bredbånd, kontantkort eller Djuice.
  • Feil som ligger utenfor ditt utstyr.
  • Et modem som er nyere enn 5 år. Er modemet eldre eller feilen skyldes overspenning får du kun datapakke og ikke refusjon på månedsavgiften.

Andre forhold:

  • Ved naturskader, lyn, ekstremvær og varslet arbeid vil vi tilby deg datapakke men ikke refusjon på månedsavgiften. Med varslet arbeid menes planlagt nedetid på grunn av nødvendig vedlikehold og oppgradering av nettet.

Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig, men garantien gjelder ikke dersom:

  • Det er feil på ditt eget utstyr, bredbåndstelefoni, bredbåndstjenesten Wimax eller TV-tjenester.

Refusjon av halv månedsavgift gis kun en gang i løpet av 30 dager. Les alle vilkårene her.

?

Hva med Canal Digital-kunder

Canal Digital er en del av Telenor og har du bredbånd herfra og et mobilabonnement fra Telenor gjelder selvfølgelig garantien også for deg.
?

Åpningstider Kundeservice

Kundeservice er åpen alle dager fra 08:00 til 20:00. Meld fra på telefon 915 05000 når du ikke kommer på nett. Dersom du opplever feil utenfor Kundeservice sine åpningstider, ring og meld fra om feilen så tidlig som mulig neste dag.

Bredbånd hos Telenor, men ikke mobil? Bytt i dag! Vi hjelper deg gjerne med å flytte over familiemedlemmer til Telenor slik at dere får fullt utbytte av garantien. Vi har mobilabonnement til enhver bruk, og alle abonnement kommer på en samlefaktura.