Vær på nett - alltid!

Alltid På Nett

Har du både bredbånd- og mobilabonnement hos Telenor får vi familien raskt på nett igjen hvis bredbåndet er nede. Alltid På Nett-garantien får du bare hos Telenor.

Dersom uhellet er ute sørger vi for å gi deg nok data på mobilen til feilen blir utbedret. Hvert familiemedlem med Telenor-abonnement får 15 GB datapakke i 5 dager. Da kan dere jobbe, gjøre lekser og surfe som vanlig selv om vi trenger mer tid til å rette feilen.

Slik fungerer Alltid På Nett-garantien

  • 1

    Feil på bredbåndet

    Du kommer ikke på nett med bredbåndet ditt.
  • 2

    Kontakt oss

    Ring Kundeservice på 915 05000 og meld fra om feilen.
  • 3

    Surf videre

    Vi får deg på nett, med datapakke eller feilretting over telefon.

Garantien innebærer deretter at vi:

  • Refundere en halv månedsavgift på din neste bredbåndsfaktura.
  • Gir en datapakke (15 GB/5 dager) til hvert Telenor-mobilabonnement i husholdningen,
    så dere kommer på nett hvis vi ikke løser feilen i løpet av samtalen.

Bredbånd hos Telenor, men ikke mobil? Bytt i dag! Vi hjelper deg gjerne med å flytte over familiemedlemmer til Telenor slik at dere får fullt utbytte av garantien. Vi har mobilabonnement til enhver bruk, og alle abonnement kommer på en samlefaktura.