Flere spørsmål om T-We app og Nett-TV

?

Hvordan oppretter jeg en T-We bruker?

Har du glemt passord eller skal opprette en ny T-We bruker? Informasjon om dette finner du her
?

Glemt passord?

Har du glemt passordet kan du opprette nytt passord her
?

Kan jeg bruke appen uten å være tilkoblet WIFI-nett?

Ja, du kan bruke T-We-appen så lenge mobiltelefonen eller nettbrettet har tilgang til internett - også via telefonnett som 4G. Da brukes datamengde i telefon-abonnementet ditt. 

?

Kan jeg leie film på iPhone eller iPad?

Apple sine retningslinjer gjør at vi ikke kan tilby filmleie direkte i T-We appen.


Ønsker du å se en leiefilm på en iOS-enhet kan du først leie filmen på enten www.twe.no i en vanlig nettleser eller på din T-We boks. Når filmleien er gjennomført vil filmen dukke opp under «Mine leiefilmer» i iOS-appen.

?

Dårlig oppløsning på twe.no

Selv om du har god båndbredde, kan du til tider oppleve at avspillingskvaliteten varierer. 


Det kan være flere årsaker til dette:

  • Mange programmer kjører samtidig på datamaskinen din. Forsøk å lukke programmer.
  • Mange bruker det samme nettverket.
  • Mange vil se det samme innholdet samtidig. Da kan serverne som leverer strømmen til alle brukerne nå taket av sin kapasitet.

Vi anbefaler tilgjengelig kapasitet på minst 5Mbit/s.

?

Kan jeg bruke app og nett-TV i utlandet?

Nei, vi har kun rettigheter til å distribuere innhold i Norge. Du kan derfor ikke bruke T-We-appen eller nett-TV i utlandet.
?

Feilmelding om at enheten min er rooted

På grunn av krav fra våre innholdsleverandører kan du ikke bruke appen på en telefon som er rooted - det vil si en telefon der man har gått inn i operativsystemet. Appen kontrollerer dette automatisk, og finner den ut at telefonen er rooted kan du ikke bruke appen. 


I noen tilfeller kan andre apper på enheten din føre til at du får denne meldingen, selv om den ikke er rooted. Ta kontakt med oss dersom dette skjer. 

?

Hvordan kan jeg gjøre T-We-appen barnevennlig?

T-We-appen kan settes til kids mode/barnemodus. Du finner denne innstillingen under 'mer' nederst til høyre i appen.