Mer om vårt premiuminnhold

Ønsker du mer sport, film og serier utover innhold du finner i poengsystemet kan du bygge ut TV-pakken din med strømmetjenester som HBO Nordic og Netflix eller med premiumkanaler som C-More,TV 2 Sport Premium, Viasat Golf, Rikstoto, Zee TV og TV Chile.

Premiuminnhold kan kjøpes særskilt og er ikke er en del av av poengmodellen. For å kjøpe premiuminnhold må du ha TV- abonnement hos Telenor.

Premiuminnhold

Premiuminnhold

Hvis du ønsker å bestille mer film og serier eller sport utover utvalget i poengmodellen.

Se vårt premiuminnhold

Ting du bør vite om vårt premiuminnhold

HBO Nordic

Strømmetjenesten HBO Nordic kan velges inn som en del av poengene dine, til en gunstig pris. Dette gjør du inne på Mine sider. Tjenesten kan også velges som en egen premiumpakke hvis du heller ønsker det.

HBO kommer som en integrert del av TV-produktet ditt og er også tilgjengelig i T-We App.

TV2 Sport Premium

Viktig informasjon: Korona-situasjonen medfører at alle Premier League-kamper er utsatt, i første omgang frem til april. Du som abonnerer på TV2 Sport Premium får derfor kanalene kostnadsfritt i denne perioden hvor ordinære kamper ikke spilles. Kunder som har forhåndsbetalt abonnement, vil få tilbakebetalt beløpet på neste faktura.

TV2 Sport Premium er kun tilgjengelig på to programkort (dekodere/ kortlesere) og en samtidig strøm i T-We appen. Har du flere dekodere, vil programpakken registreres på dine to nyeste dekodere. Ønsker du å bruke tjenesten på en annen dekoder, vennligst ring vårt Kundeservice 915 09000. Husk å ha kortnummeret på programkortet du ønsker å bruke tilgjengelig. Dette finner du enten på en klistrelapp under dekoderen eller på programkortet som står i boksen.

TV2 Sport 1 som ligger i programpakken ligger også i startoppsettet i TV-pakken din. Har du TV2 Sport Premium anbefaler vi derfor at du velger bort denne for å frigjøre poeng til andre ting.

TV2 Sport Premium kun er tilgjengelig hjemme og ikke utenfor huset.

Netflix

Har du allerede Netflix kan du bruke det brukernavnet og passordet du har fra før og logge deg inn på T-We boksen din.

Har du ikke Netflix fra før kan du bestille via TV-boksen din eller på her på telenor.no. Netflix-abonnementet får du da på din TV- og bredbåndsfaktura fra Telenor.

Spørsmål og svar

?

Abonnementsvilkår

Abonnementet er løpende og belastes månedlig frem til du sier opp.

Eventuelle spørsmål om Netflix-abonnementet, priser eller vilkår for denne tjenesten må du ta direkte med Netflix. Gå til Netflix for hjelp

?

Hva gjør jeg hvis jeg har Netflix fra før og ønsker faktura fra Telenor

Har du Netflix fra før, men ønsker at den skal belastes din Telenorfaktura, må du først si opp ditt abonnement hos Netflix, vente til abonnementsperioden er utløpt og deretter bestille hos Telenor. Du får en e-post av Netflix når abonnementet hos Netflix opphører.

Når du bestiller hos Telenor bruker du den samme e-posten og passordet du brukte hos Netflix, og beholder da din tidligere brukerprofil.

Ved bestilling hos Telenor må du huske å endre betalingsmåte ved å trykke "Rediger betalingsopplysninger" og velge "Partnerbelastning " for å få abonnementet på din Telenorfaktura.

?

Hvor administrerer jeg abonnementet

Endring og avbestilling av abonnement gjør du på Mine sider på telenor.no. Her kan du også se fornyelsesdato og få hjelp med glemt brukernavn og passord.

?

Kan jeg bestille Netflix via T-We Boks

Du kan også bestille Netflix via TV-boksen ved å trykke på Netflix logoen. Når du blir bedt om å legge inn pinkode, legger du inn den pinkoden som du bruker på din TV-boks. Har du ikke endret pinkoden tidligere er koden 1234.

?

Må jeg ha TV-abonnement for å bestille Netflix

Ja, for å bestille Netflix via Telenor må du ha et aktivt TV-abonnement hos oss.

?

Finner jeg Netflix i T-We appen

Du kan se Netflix i Netflix-appen. Den er ikke en integrert del av av T-We appen.