Vekking

Med tjenesten Vekking ringer vi og vekker deg til det tidspunktet du ønsker.
?

Slik bestiller du vekking

Vekking for 1 dag:

  • Aktivere: løft av røret slik at du får summetone. Tast *55* klokkeslett (4 siffer), avslutt med #. Vent på kvitteringstone.
  • Deaktivere: løft av røret slik at du får summetone. Tast #55#, vent på kvitteringstone.

Vekking for flere dager (maksimalt 9):

  • Aktivere: løft av røret slik at du får summetone. Tast *56* klokkeslett (4 siffer) * antall dager, avslutt med #. Vent på kvitteringstone.
  • Deaktivere: løft av røret slik at du får summetone. Tast #56#, vent på kvitteringstone.

Vekking gjelder kun for de som har fasttelefon, ikke bredbåndstelefon eller mobil.

?

Jeg blir ikke vekket til det eksakte tidspunktet jeg valgte?

Vekking skjer med 5 minutters intervall og kan derfor avvike med 5 minutter fra inntastet klokkeslett.
?

Hvor lenge ringer telefonen når jeg blir vekket?

Telefonen ringer i 3 minutter. Hvis ingen svarer eller telefonen din er opptatt, ringer vi på nytt etter 5 minutter.
?

Hva skjer etter at vekkingen er utført?

Hvis du har bestilt Vekking for 1 dag vil tjenesten automatisk bli slettet. Har du bestilt Vekking for flere dager vil tjenesten bli gjentatt etter 24 timer.
?

Hva koster Vekking?

Tjenesten er inkludert i abonnementene Litt Bruk, FriBruk Fast og FriBruk Fast&Mobil.

Har du abonnementene Mini, Basis eller Pluss er prisen for vekking 1 dag 3 kroner, vekking flere dager koster 7 kroner.

?

Kan jeg bestille vekking til mobilen?

Det er dessverre ikke mulig å bestille vekking til mobilen. Vi anbefaler heller at du bruker mobilens vekkerklokke til dette formålet.
Kundeservice

Vi hjelper deg

Kundeservice er her når du trenger hjelp. Kontakt oss på 915 05000 (08-20), e-post eller Facebook.