?

Slik bestiller du vekking

Vekking for 1 dag:

  • Aktivere: løft av røret slik at du får summetone. Tast *55* klokkeslett (4 siffer), avslutt med #. Vent på kvitteringstone.
  • Deaktivere: løft av røret slik at du får summetone. Tast #55#, vent på kvitteringstone.

Vekking for flere dager (maksimalt 9):

  • Aktivere: løft av røret slik at du får summetone. Tast *56* klokkeslett (4 siffer) * antall dager, avslutt med #. Vent på kvitteringstone.
  • Deaktivere: løft av røret slik at du får summetone. Tast #56#, vent på kvitteringstone.

Vekking gjelder kun for de som har fasttelefon, ikke bredbåndstelefon eller mobil.

?

Jeg blir ikke vekket til det eksakte tidspunktet jeg valgte?

Vekking skjer med 5 minutters intervall og kan derfor avvike med 5 minutter fra inntastet klokkeslett.
?

Hvor lenge ringer telefonen når jeg blir vekket?

Telefonen ringer i 3 minutter. Hvis ingen svarer eller telefonen din er opptatt, ringer vi på nytt etter 5 minutter.
?

Hva skjer etter at vekkingen er utført?

Hvis du har bestilt Vekking for 1 dag vil tjenesten automatisk bli slettet. Har du bestilt Vekking for flere dager vil tjenesten bli gjentatt etter 24 timer.
?

Hva koster Vekking?

Tjenesten er inkludert i abonnementene Litt Bruk, FriBruk Fast og FriBruk Fast&Mobil.

Har du abonnementene Mini, Basis eller Pluss er prisen for vekking 1 dag 3 kroner, vekking flere dager koster 7 kroner.

?

Kan jeg bestille vekking til mobilen?

Det er dessverre ikke mulig å bestille vekking til mobilen. Vi anbefaler heller at du bruker mobilens vekkerklokke til dette formålet.