PersonSvar

Med PersonSvar kan de som ringer deg legge igjen en beskjed hvis du ikke svarer telefonen.
?

Hvordan bruker jeg PersonSvar?

  • Ring 38 08 83 00 når du vil høre meldinger fra andre telefoner enn hjemmetelefonen din. 
  • Du kan sette opp automatisk videresending av beskjeder til din e-postadresse.
  • Du kan spille av beskjeder via Mine sider.
  • Du kan legge inn en personlig velkomsthilsen.
  • Din personlige kode må være minst 4 siffer. Har du en tresifret kode, blir det lagt til en 0 på slutten.
Bestill på Mine sider
PersonSvar kan ikke kombineres med bredbåndstelefon.
Prisen er 25,- per måned
?

Hvordan legger jeg inn personlig velkomsthilsen?

  • Løft av røret og vent 5 sekunder på at Personsvar koples til, eller ring 800 88 300.
  • En startveiledningen leses opp de 3 første gangene du bruker PersonSvar, hvor personlig velkomsthilsen kan lese inn. Følg instruksene. Dersom du har brukt PersonSvar før, taster du 2 for personlig velkomsthilsen i hovedmenyen etter at eventuelle beskjeder har blitt lest opp.
  • NB! Etter at du har lest inn en personlig velkomsthilsen avspilles din nye velkomsthilsen etterfulgt av en meny. For å lese inn velkomsthilsen på nytt tast *. For å lagre din hilsen må du taste #.
?

Hvordan høre mine PersonSvar-meldinger?

Høre meldinger fra din egen telefon:
  • Løft av røret, vent 5 sekunder og vi ringer automatisk opp din PersonSvar. Du kan også ringe 800 88 300.
  • Du får beskjed om du har nye meldinger. Første meldingen spilles av automatisk, du trenger ikke bruke personlig kode.
Høre meldinger fra en annen telefon:
  • Ring (+47) 38 08 83 00
  • Tast inn ditt fasttelefonnummer deretter #.
  • Tast inn din personlige kode etterfulgt av #.
  • Ring eget fasttelefonnummer, du blir koblet til PersonSvar.
  • Avbryt velkomstmeldingen ved å taste *.
  • Tast inn din personlige kode, avslutt med #.
  • Du får beskjed om du har nye meldinger. Første meldingen spilles av automatisk.

Har du glemt din PersonSvar-kode, kontakt oss på nummer 05000.

?

Hvor lenge må det ringe før PersonSvar slår inn?

20 sekunder er standard. Du kan endre ringetid fra 5 til 60 sekunder på Mine sider. Velg telefonabonnementet det gjelder, og trykk på Viderekobling.

?

Hvor lenge lagres meldinger?

Leste meldinger lagres i 4 dager. Uleste meldinger blir lagret i 28 dager. Leser du e-post i ferien, kan du velge Videresending av meldinger på Mine sider. Meldingene blir sendt til e-postadressen du har oppgitt.

?

Hvor finner jeg hovedmenyen til PersonSvar?

?

Kan jeg få tilbake slettede PersonSvar-meldinger?

Nei. Det er ikke mulig å få tilbake meldinger som er slettet.
?

Hvor aktiverer jeg DirekteRing for PersonSvar?

DirekteRing for PersonSvar er slått på som standard.

For å deaktivere:
  • Tast #53#, vent på kvitteringstone.
For å aktivere:
  • Løft av røret og tast *53*38 08 83 00#, vent på kvitteringstone. 
?

Jeg har glemt koden til PersonSvar

Hvis du har glemt koden din, må du kontakte kundeservice på nummer 915 05000.
?

Hvem kan bestille PersonSvar?

Alle med analog- eller ISDN-telefon fra Telenor kan bestille PersonSvar. Har du bredbåndstelefon fra Telenor vil det ikke være mulig å bestille PersonSvar.

Se flere spørsmål og svar
Kundeservice

Vi hjelper deg

Kundeservice er her når du trenger hjelp. Kontakt oss på 915 05000 (08-20), e-post eller Facebook.