Oppsigelsesskjema for fastnett

For raskt svar og behandling anbefaler vi at du ringer kundeservice på nummer 915 05000. 

På virkedager vil du normalt få svar i løpet av 24 timer. Du vil motta en kopi av din henvendelse. 

Henvendelser om bedriftsabonnement og -tjenester vil ikke bli behandlet. Ta kontakt med Telenor bedrift

?

Sjekk dette før du sier opp hjemmetelefonen

  • Har du bolig- eller trygghetsalarm kan denne slutte å fungere
  • Har du sjekket våre nyeste abonnement hvor du ringer gratis til mobil og hjemmetelefon? Les mer
  • Trenger du nytt telefonapparat kan vi tilby dette gratis. Ring oss på 915 05000
  • Hvis du skal flytte, kan du få et tilbud fra oss på din nye adresse. Slik melder du flytting
  • Har du bredbånd vil du uten hjemmetelefon måtte betale linjeleie på 109,- pr. mnd.
?

Sjekk dette før du sier opp bredbåndet

  • Hvis du skal flytte, kan du få et tilbud fra oss på nye adresse. Slik melder du flytting
  • Har du behov for økt hastighet? Sjekk hvilken hastighet du kan få
  • Ved oppsigelse av bredbånd vil også din Telenor e-postadresse bli slettet
  • Ved oppsigelse reduseres lagringsmengden i Min Sky som fulgte med bredbåndsabonnementet til 2 GB
  • Oppsigelse av bredbånd medfører også oppsigelse av eventuell bredbåndstelefon
?

Hvor lang oppsigelsestid har jeg?

Oppsigelsestiden er en måned, og oppsigelsen regnes fra første dag i måneden etter at du sender inn skjemaet. Det vil si at om du sender inn skjemaet i løpet av desember, løper abonnementsprisen ut januar. Abonnementet kobles ned fra ønsket dato for nedkobling. Det er ikke mulig å tilbakedatere oppsigelser i dette skjemaet.

Se vilkårene for ditt abonnement for mer informasjon.

Hva ønsker du å si opp?
Hva er årsaken(e) til oppsigelsen?
Hvilken leverandør bytter du til?