Send oss en e-post

Du mottar en kopi av henvendelsen til din e-postadresse.

Svartid er normalt 3 virkedager. Ønsker du raskere svar, ring kundeservice på 915 05000

Er abonnementet ditt registrert på en bedrift, må du ta kontakt med Telenor bedrift

?

Melde feil eller tekniske spørsmål?

Hjelp til hjemmetelefon

Hjelp til bredbåndstelefon

Har du fortsatt problemer med fasttelefonen kan du sjekke om det er registrert en større feil i ditt område eller melde feil til oss via Feilmeldingen Online.

Dersom du trenger mer hjelp, kan du ringe Telenoreksperten.

?

Endre abonnement eller tilleggstjenester?

Du kan selv raskt og enkelt endre ditt eget abonnement på Mine sider.

  • Velg abonnementet det gjelder
  • Klikk Endre abonnement
På Mine sider kan du også legge til og fjerne tilleggstjenester:
  • Velg abonnementet det gjelder
  • Klikk på fanen Tjenester
Hvordan ønsker du å få svar på din henvendelse?