Send oss en e-post

Du mottar en kopi av henvendelsen til din e-postadresse.

Svartid er normalt 3 virkedager. Ønsker du raskere svar, ring kundeservice på 915 09000.

Er abonnementet ditt registrert på en bedrift, må du ta kontakt med Telenor bedrift

?

Vil du benytte deg av angreretten?

Fyll ut og legg ved Angreskjema og skjema for opplysninger om angrerett ved kjøp av tjenester (PDF). Hvis du skal angre på kjøp av et produkt, må skjemaet som lå med varen og varen returneres til avsenderadressen.
?

Svindel-epost/spam

Vi opplever nå at det sendes ut e-post hvor det ser ut som om det er din egen onlinekonto som er avsender, men dette er en ny måte å sende ut spam på. Vi anbefaler deg å slette e-posten uten å trykke på linken.

Siden dette gjelder mange av våre kunder er det opprettet en sak hos vår sikkerhetsavdeling, som følger situasjonen og jobber med å få løst dette.

Hvordan ønsker du å få svar på din henvendelse?