Send oss en e-post

Du mottar en kopi av henvendelsen til din e-postadresse.

Svartid er normalt 3 virkedager. Ønsker du raskere svar, ring kundeservice på 915 09000.

Er abonnementet ditt registrert på en bedrift, må du ta kontakt med Telenor bedrift

?

Falsk e-post om faktura

Vi opplever fra tid til annen at våre kunder blir utsatt for forsøk på svindel. Det jobbes aktivt for å stoppe dette, men dessverre dukker det stadig opp nye aktører. 

Telenor sender kun faktura per post, eller via eFaktura/AvtaleGiro. Hvis du har mottatt en faktura på e-post, er dette et forsøk på svindel og e-posten bør derfor slettes. 

Hvis du har fulgt en link fra e-posten og gitt fra deg kortinformasjon, bør du umiddelbart kontakte banken for å sperre kortet ditt og deretter politianmelde saken.

?

Utsette faktura

Har du behov for å utsette en faktura du har mottatt, kan du gjøre dette på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.

Velg Utsett på fakturaen du ønsker å utsette. Utsettelse koster 50 kroner. Det er dessverre ikke mulig å dele opp en faktura, hvis du har problemer med å betale må du utsette hele fakturaen.

Ønsker du at kundeservice skal utsette betalingen for deg er prisen 100,-. 

Merk, har du AvtaleGiro er det foreløpig ikke mulig å utsette egen faktura på Mine sider eller Mitt Telenor. Ønsker du utsettelse må du ta kontakt med kundeservice.

?

Fakturakopi

Oversikt over dine mottatte fakturaer finner du på Mine sider. 

Velg Kopi på fakturaen du ønsker. 

Fakturakopi bestilt via Mine sider er gratis, men ønsker du at kundeservice skal bestille dette for deg er prisen 100,- per kopi.

?

Fakturaforklaring

Lurer du på hva du har blitt fakturert for? Se forklaring på noen av de vanligste postene på fakturaene:

Merk, din faktura kan avvike fra eksemplene.

Hvordan ønsker du å få svar på din henvendelse?