Stengt abonnement

Har abonnementet ditt blitt stengt på grunn av manglende betaling? Her får du vite når abonnementet åpnes igjen.

?

Hva skjer når fakturaen har gått til inkasso og abonnementet har blitt stengt?

For rask åpning av abonnementet kan du betale fakturaen i Mitt Telenor-appen eller på Mine sider. Du kan betale med bankkort eller Vipps, og får abonnementet åpnet etter 30 minutter. Husk at du også må betale gebyret til inkassobyrået. Hvis du ikke betaler gebyret er inkassosaken fortsatt åpen, og du kan du få betalingsanmerkninger og problemer med bestilling og endring av abonnement hos Telenor. 

Hvis du betaler alt til inkassobyrået blir abonnementet gjenåpnet når inkassobyrået har mottatt innbetalingen. Fra du har betalt regningen i nettbanken tar det inntil 3 dager før abonnementet blir gjenåpnet. Vi kan dessverre ikke åpne abonnementet noe raskere selv om du sender oss kvittering på innbetaling, inkassobyrået må melde fra til Telenor.

?

Hvordan unngår jeg at abonnementet blir stengt?

Hvis du har problemer med å betale en faktura, kan du utsette betalingen på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen. Les mer om å utsette betalingen
Kundeservice

Vi hjelper deg

Trenger du hjelp eller råd? Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller Facebook.