Utsett betalingen

Hvis du har problemer med å betale regningen, er det mulig å utsette forfallsdatoen. 

?

Utsett betalingen i Mitt Telenor

Gå til Min profil og velg Faktura i appen. Velg fakturaen du ønsker å utsette. Hvis fakturaen kan utsettes, får du opp en knapp med 'Utsett betalingen'. Trykk på knappen.

Dersom fakturaen ikke kan utsettes, får du opp en forklaring på hvorfor. Utsettelsen gjelder i 30 dager fra opprinnelig forfallsdato. Utsettelse koster 50 kroner.

Les mer om Mitt Telenor

?

Utsett betalingen på Mine sider

  1. Logg inn på Mine sider
  2. Velg Utsett på fakturaen det gjelder

Utsettelsen gjelder i 30 dager fra opprinnelig forfallsdato. Utsettelse koster 50 kroner.

Ikke registrert bruker på Mine sider? Registrer deg her.
?

Ring kundeservice for å utsette betalingen

Ring 915 09000 for mobil/mobilt bredbånd eller 915 05000 for bredbånd/fasttelefon. Velg Selvbetjening i tastemenyen.

Utsetter du betalingen på Mine sider, i Mitt Telenor eller ved selvbetjening på telefonen koster det 50 kroner. 

Ønsker du at en kundekonsulent hos kundeservice skal utsette betalingen for deg, koster det 100 kroner.

?

Kan jeg utsette fakturaen etter at forfallsdatoen er passert?

Ja, så lenge abonnementet ikke er sperret på grunn av manglende betaling.
?

Kan jeg utsette en faktura som jeg har AvtaleGiro på?

Ja, ring oss på 915 09000 eller 915 05000, så hjelper vi deg med å utsette fakturaen. Les mer om AvtaleGiro
Kundeservice

Vi hjelper deg

Trenger du hjelp eller råd? Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller Facebook.