Avbrutt Nortontjeneste

Har du fått feilmeldingen "Telenor har avbrutt din Nortontjeneste", vil denne guiden hjelpe deg.

Du vil få feilmelding om at abonnementet er avbrutt.

Norton feilmelding

Velg OK eller Vis alternativer

Feilmelding 2

Velg Aktiver abonnementet på nytt - Jeg har løst problemet.

Feilmelding 3

Velg Jeg har kjøpt et annet abonnement og vil aktivere nå.

Feilmelding 4

Tast inn din PIN-kode i feltet og velg Aktiver.

PIN-koden finner du inne på Mine sider. Trykk på "Administrer lisenser" på høyre side.

Er det en lisens ledig, blir Norton aktivert.

Feilmelding 5

Får du feilmeldingen under har du ingen ledige lisenser. Du kan overføre en lisens fra en maskin du ikke bruker eller ikke ønsker å ha Norton på ved å klikke «Deaktiver».

Om du ikke ønsker å overføre, må du kjøpe ekstra lisenser på Mine sider ved å klikke på "Administrer lisenser" på høyre side. Velger du å kjøpe ekstra lisenser, avbryt aktiveringen og start den på nytt fra hovedvinduet til Norton etter at kjøpet er gjennomført .

Feilmelding 6