Alltid På Nett-garanti

Familie som surfer på nett og snakker i telefon

Vi mener at Telenorkunder skal kunne stole på bredbåndet sitt. Derfor forplikter vi oss og har som landets eneste bredbåndsleverandør Alltid På Nett-garanti

Bredbånd og nettilgang er i dag en viktig del av folks hverdag. Med Alltid På Nett-garanti strekker vi oss enda lengre for å ta våre kunders behov og forventninger på alvor. Dersom uhellet er ute og du ikke kommer på nett med bredbåndet ditt, vil vi:

  • Gi inntil 5 personer i husstanden en datapakke (15 GB/5 dager) på mobilabonnementet slik at dere kommer på nett hvis vi ikke løser feilen i løpet av samtalen. Datapakken tildeles de i husstanden som har et mobilabonnement fra Telenor. Er det noen som ikke er mobilkunde hos Telenor? Se våre abonnement
  • Refundere halve månedsavgiften på din neste bredbåndsfaktura.

Alltid På Nett-garantien gjelder for alle kunder som har et privat fast bredbåndsabonnement (ADSL/VDSL eller fiber) fra Telenor eller Canal Digital. Datapakken gis inntil 5 personer i husstanden med mobilabonnement fra Telenor (ikke Mobilt Bredbånd eller kontantkort).

Garantien omfatter feil som er innenfor Telenors nett. Feil på eget utstyr eller nettverk dekkes ikke. Alltid På Nett-garantien er inkludert i abonnementet og trenger ikke å bestilles. Den trer i kraft med en gang du melder i fra om feil som oppstår med bredbåndet.


Vilkår for Alltid På Nett-garanti.

Ofte stilte spørsmål

Kort oppsummert

  • 1

    Feil på bredbåndet

    Du oppdager at du ikke kommer på nett med bredbåndet ditt.
  • 2

    Ring kundeservice

    Du ringer kundeservice på 05000 og melder i fra om feilen.
  • 3

    Vi får deg på nett

    Enten med datapakke eller feilretting over telefon