Vi forstår at koronasituasjonen kan være utfordrende og krevende for mange – og skal gjøre alt vi kan for å levere de tjenestene du trenger og den service du forventer. Her kan du lese mer om våre viktigste tiltak og tips.

"– I denne svært krevende tiden for Norge er det flott å se hvordan alle stiller opp i den nasjonale dugnaden. Også vi i Telenor bidrar der vi kan bidra aller mest. Vi leverer tjenester som er blitt spesielt viktige i denne tiden, både til offentlige etater, bedrifter – og veldig mange av dere der hjemme. Hver eneste dag jobber vi hardt for å sørge for at disse kritiske tjenestene alltid skal fungere over hele Norge!"

Petter-Børre Furberg, administrerende direktør i Telenor Norge

Kraftig økning i nettrafikken

I stedet for å gå på jobb, skole, kino og kafé skjer alt hjemme nå; vi jobber, har videomøter, studerer, ser mer på TV, streamer film – og holder mer enn noensinne kontakten via sosiale kanaler. Dette skaper et enormt behov for kapasitet i nettene.

Vi har derfor en beredskapsorganisasjon i drift hele døgnet. I tillegg er vårt mobil- og bredbåndsnett dimensjonert for å tåle betydelig trafikkøkning, slik at nettet har høy oppetid og god kapasitet.

Vi er godt rustet til å hjelpe deg i en krevende tid!

Er det noe du trenger hjelp med?

Har du utfordringer med TV, bredbånd eller mobildekning? Da kan du enkelt kontakte oss på vår Facebook-side «Telenor Norge».

På grunn av smittereduserende tiltak har vi noe redusert kapasitet på kundeservice. Det er derfor ikke sikkert du får svar umiddelbart – men alle får hjelp, selv om det kan ta litt lengre tid enn vanlig.

Hvis du lurer på noe om ditt abonnement, finner du all informasjon i Mitt Telenor og på Mine sider – og på våre selvhjelpssider får du svar på mange av de vanligste spørsmålene og utfordringene.

Har du spørsmål om din TV-pakke, og hvordan den påvirkes av koronakrisen, finner du alt du trenger å vite her.

Du kan også besøke Telenorbutikken hvis du trenger hjelp med mobilen din, eller har behov for en ny. Du finner oppdaterte åpningstider på kjøpesentrenes hjemmesider.

Telenor. Alltid med

Vi håper informasjonen og våre tips kan være til nytte. Det er vanskelige tider, men vi skal gjøre alt vi kan for at hverdagen din skal fungere best mulig.

Vårt nett er godt rustet – også for denne type ekstreme situasjoner.