70.000 får personlig kundekontakt
(Fornebu, 20. oktober 2015) Telenor lanserer som første operatør i bedriftsmarkedet egen kontaktperson for selv de minste bedriftene.
– Våre kunder er alt fra familiebedriften, enkeltmannsforetaket til børsnoterte selskaper. Likt for dem alle er at de er helt avhengig av at kommunikasjonsløsningene deres fungerer plettfritt i det daglige og at de ikke må bruke tid og krefter på å oppdatere kundekonsulenten når de trenger hjelp. Det er derfor på tide at også de minste bedriftene får sin faste kontaktperson, med eget direktenummer, sier Marina Lønning, leder for bedriftsmarkedet i Telenor Norge.
Gode resultater
Telenor har 70.000 bedriftskunder med mellom 1 og 100 ansatte. Her har du alt fra frisøren på hjørnet, til familiebryggeriet eller skobutikken. Oppdraget med å gi disse kundene bedre og mer personlig service er det kundeservice i Stavanger og i Rørvik som har fått.
– At vi har fått en personlig kundekontakt i Telenor som kan hjelpe oss med våre spørsmål, gjør hverdagen mye mer effektiv. Om jeg lurer på noe om nye tjenester eller smarte løsninger, ringer jeg bare min kontakt, så hjelper han oss med det, forteller Kjetil Asphoug i Kiil Interiørdesign.
– Dette har så langt gitt svært gode resultater. Kundene ønsker å forholde seg til samme person hver gang de kontakter oss, og som kan hjelpe de med små og store utfordringer. Selv om det er en liten bedrift, er det kritisk å få fikset ting raskt og det håper vi blir enklere nå, sier Lønning.
Kundepleie på dialekt
De små bedriftene i Telenors kundeportefølje vil nå møte konsulenter med hovedsak rogalandsmål eller nordtrøndersk dialekt.
– Vi tror kundene vil lære seg både navn og toneleie på våre flinke kundebehandlere, og kanskje lære seg ett og annet uttrykk fra de to regionene. Vi gleder oss stort til å se effektene av dette nye tilbudet, og vi er veldig stolte over å være først i markedet med denne servicen, sier Lønning.
De personlige kundekontaktene vil også opptre i Telenors reklamefilmer for tilbudet, så flere enn kundene vil bli kjent med ansiktet bak Telenors kundeservice.
Tilbudet kommer i tillegg til blant annet Norges største forhandlernettverk og 24 timers kundeservice, som alle bedriftskundene nyter godt av.
Les mer om Min Telenorkontakt her
For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Kristine Meek, kommunikasjonssjef i Telenor Norge
Tlf: 918 85 405 e-post: kristine.meek@telenor.com