Smart Retail er Telenors rådgivingskonsept for mellomstore og store kunder som driver med salg av varer og tjenester til konsumenter. Retail-bransjen utfordres av digiatale løsninger, endrede kjøpsvaner og økt konkurranse fra store utenlandske aktører.

Vi hjelper deg med å legge en digital strategi og kobler på løsninger som digitaliserer din drift.

Rådgivingen vår er bygget rundt 4 essensielle områder du må lykkes med i dagens konkurransesituasjon.

Hvordan møte økt konkurranse

Et av tre varekjøp på nett går i dag ut av landet. Selv for butikker som er rent digitale og tilpasset digitale flater. Hvordan kan du som detaljist innen varehandelen forsikre deg om at du når frem med ditt budskap? Hvordan kan du være relevant for dine kunder? Hvordan kan du bevege deg fra en tradisjonell massekommunikasjon til individuell kundekommunikasjon basert på korrekt data?


Med vår unike bredde av kompetanse innenfor teknologi og forretning gjennomfører vi nå en satsning som vi kaller for Smart Retail. Vi vil hjelpe deg med å gjøre de riktige valgene for å møte den digitale og internasjonale konkurransen.

Smart Retail

Hva er Smart Retail?

1

Smarte Opplevelser

2

Smart Drift

3

Smarte Ansatte

4

Smart innkjøp og logistikk

Smart Retail logo

Hvorfor digitalisering?

  • Bedriften blir rustet til å møte teknologiske endringer
  • En gjennomtenkt og langsiktig satsing på IKT er viktig for en fremoverlent retailnæring
  • Kundene og de ansatte får gode verktøy og løsninger tilgjengelig
  • Digitalisering fører til en mer effektiv og lønnsom drift

Kontakt oss om Smart Retail

Vil du vite mer om Smart Retail og hvordan vi kan hjelpe deg? Kontakt din Telenorkontakt eller send en e-post til smart.retail@telenor.com.