Samordnet Kommunikasjon integrerer telefoni med Microsoft Skype for Business, videokonferanse, chat og skjermdeling i én felles løsning. Slik jobber dere enklere og mer effektivt – enten dere er på kontoret, hjemmekontor, på reise eller hos kunde.

Dette er unikt med Samordnet Kommunikasjon

Tjenesten inneholder enda mer utover standard Skype for Business, som gjør at dine ansatte kan jobbe mere digitalt. Tjenesten sikrer en enklere og mere effektiv samhandling enten dere ønsker en kundeplassert løsning som dere administrerer og drifter selv, eller om dere ønsker en skybasert løsning, som er en fullt integrert og enhetlig løsning driftet av Telenor.

1

Kun ett telefonnummer

Bruker har kun ett nummer som vises uavhengig av hvilket nummer det ringes fra. Innkommende samtaler kommer samtidig inn på PC, mobil og nettbrett. Brukeren velger selv hvor han vil besvare samtalen; på PC, mobil eller nettbrett.
2

Mobil status

Med mobilstatus kan alle i bedriften se tilgjengelighetsstatus i Skype for Business-klienten på den de ønsker å nå, enten de bruker IP- telefoni eller mobil
3

Nettmøte med ring-inn mulighet

Bruker kan enkelt sette opp virtuelle møter via Skype for Business klienten. De kan ringe inn til nettmøte fra mobil/fasttelefon og delta i møte uansett hvor de er, også uten PC.
4

Send SMS

Bruker kan enkelt sende SMS via Skype for Business klienten. Meldingene kan lagres i samtaleloggen/Outlook. Med SMS kopi får bruker full oversikt over sendte og mottatte SMS fra mobil, tvilling og Skype for Business i Outlook.
5

Søk i katalog og nummeroppslag

Bruker kan enkelt søke i Telefonkatalogen på navn, adresse eller nummer direkte fra Skype for Business -klienten. Bruker får også opp navn på innringer pga oppslag i norsk, svensk og dansk telefonkatalog.
6

Videokonferanse

Man kan ha videomøter mellom brukere som har vår skybaserte løsning for Samordnet Kommunikasjon og brukere (interne og eksterne) som sitter på andre typer videokonferanse-system som f.eks. Tandberg/Cisco, Polycom og Sony etc. Unik mulighet til å børste støv av dyre videokonferanseløsninger man tidligere ikke har kunnet integrere og benytte.
7

Administrasjon og selvbetjening

Tjenesten leveres med mulighet for AD-integrasjon som standard. Dere kan selv enkelt og raskt administrere tjenesten. I tillegg har dere en egen portal for selvbetjening via «Min Bedrift».
8

Reduserte kostnader på utlandstrafikk

Besvarer man Samtaler i utlandet besvares PC eller nettbrett unngår man kost på utlandstrafikk, og man ringer fra PC til Norge med norsk lokaltakst.
9

Døgnåpen feil- og supporttjeneste

Telenor bistår deg 24/7/365 dersom dere opplever feil og problemer med løsningen

Med Samordnet Kommunikasjon er dine kolleger bare ett tastetrykk unna - både for samtale, videokonferanse, møtedeltakelse og dokumentdeling.


Ring oss på 09000 for et uforpliktende tilbud.