Når mobilskjermen går i tusen knas, kan du slappe helt av

Skjermforsikring fra Telenor
Med Telenor Bedrifts nye Skjermforsikring er du dekket. Mobilen er et uvurderlig verktøy å ha for hånden gjennom arbeidsdagen. Ekstra smertefullt er det derfor når grepet glipper, og mobilen går i bakken med et ubønnhørlig knas.
– 80 prosent av mobilskadene vi får inn, er skjermskader. Har du en aktiv arbeidshverdag, er det fort gjort at det også går ut over mobilen, sier Arne Hvidsten i Telenors forsikringsleverandør Brightstar.

Nå introduserer Telenor Bedrift en helt ny skjermforsikring, som lar deg slippe unna ubehaget knyttet til en knust skjerm.
  •  Nyhet! Forsikring inkludert i 2 måneder når du kjøper ny mobil
Kjøp ny mobil med forsikring

Raskt og enkelt

– Å reparere en knust skjerm på en moderne smartmobil er ofte en kostbar affære. Og i mange yrker nytter det ikke å gå rundt med spindelvev på skjermen, sier Hvidsten.

Egenandelen på første skade er på 600 kroner, og skademeldingen fylles ut på sekunder via nettet
– Du sender deretter inn mobilen til oss, og får den reparert innen fem dager. Om du er i Oslo, Trondheim eller Bergen, kan du dessuten stikke innom et walk-in-verksted og få reparert skjermen på stedet, sier Hvidsten.

Om du har en jobb som krever at du ikke kan gå et minutt uten mobil, bør du vurdere Plussforsikring. I tillegg til å dekke tapt og skadet mobil, får du også en sømløs overgang til en tilsvarende mobil – ofte så raskt som dagen etter.

Husk å ta backup!

Når du sender inn mobilen din for reparasjon av skjermen, bør du samtidig være sikker på at du har tatt backup av innholdet, minner Hvidsten om:


– Ofte får du samme mobil som du sendte inn i retur. Men det hender, og da spesielt om du har en iPhone, at du får en tilsvarende mobil tilbake. Da bør ha gjort en backup, så du ikke mister noe av det du har lagret på mobilen.

Forsikringen bestilles samtidig som du kjøper en ny mobil, og koster 59 kroner per måned – men de tre første månedene er inkludert ved kjøpet.

Kjøp ny mobil med forsikring