Mine sider gir deg oversikt over samtlige abonnement - både mobil, fasttelefon og bredbånd - der du enten står som juridisk eier eller bruker.

Skjermdump av oversiktsbilde i Mine sider

Full oversikt

Når du logger deg på Mine sider får du en oversikt over alle abonnement som er registrert på deg som enten juridisk eier eller bruker. Herfra kan du:

  • Klikke deg inn og se detaljer for hvert abonnement
  • Bestille nytt abonnement
  • Gå videre til fakturaoversikten
  • Se forbruket ditt
Skjermdump av abonnementsoversikten i Mine sider

Se abonnementsdetaljer

På Mine sider ser du detaljer rundt abonnementene. Du kan blant annet:

  • Sperre abonnementet
  • Bestille og aktivere nytt SIM-kort
  • Hente operatørlåskode
  • Hente ut PUK-koder
Skjermdump av forbruksvisningen i Mine sider

Ha kontroll på forbruket

Du har enkelt kontroll på forbruket til alle abonnementene. I tillegg til påløpte kostnader får du også en detaljert visning av hvordan abonnementet er brukt siden sist faktura.

Tips! Last ned Mitt Telenor for full oversikt også når du er på farten.

Så enkelt er det

i

Registrering

Registrer deg på Mine sider med navn og fødselsnummer for full oversikt over alle dine Telenor-abonnement.
i

Logg på og du har full oversikt

Etter å ha logget inn skal du nå se alle dine Telenor-abonnement. Finner du ikke ditt bedriftsabonnement i oversikten, skyldes dette at du ikke er registrert som bruker av abonnementet. Ta i så fall kontakt med telefoniansvarlig i din bedrift.

Spørsmål og svar

?

Hvorfor må jeg registrere meg med fødselsnummer?

Vi trenger fødselsnummeret ditt for å identifisere deg. Dette for at Mine sider skal kunne hente opp all abonnementsinformasjon som er knyttet til deg som person, samt at vi sikrer at det kun er deg og ingen andre som har tilgang til å se denne informasjonen.
Fødselsnummeret vil ikke bli lagret. For mer informasjon, se Telenors personvern- og sikkerhetspolicy.
?

Hvorfor ser jeg ikke mitt bedriftsabonnement på Mine sider?

Dette skyldes at ditt bedriftsabonnement ikke er registrert med ditt navn og fødselsdato. Mine sider klarer av den grunn ikke å hente opp abonnementsinformasjonen knyttet til deg som bruker.
?

Jeg er allerede registrert som bruker, men ser fortsatt ikke bedriftsabonnementet mitt

I enkelte tilfeller vil du ikke se bedriftsabonnementet ditt på Mine sider selv om du er registrert som bruker. Dersom du opplever dette, ta kontakt med kundeservice på telefon 09000, så hjelper vi deg.
?

Hvordan blir jeg registrert som bruker av mitt bedriftsabonnement?

Kontakt telefoniansvarlig i din bedrift. Hvis du ikke vet hvem dette er, ta kontakt med vår kundeservice på 09000.