Slik deler du i OneDrive for Business

  1. 1

    Logg inn

    Logg inn på din OneDrive på https://portal.microsoftonline.com. Brukernavnet ditt er <ditt navn>@<bedriftens domene>.onmicrosoft.com (eks.: ola.nordmann@bedriften.onmicrosoft.com). Passordet har du fått i en separat e-post eller SMS.

  2. 2

    Velg mapper og filer

    Velg de mappene og filene du ønsker å dele. Klikk så på "dele"-symbolet.


    Steg 2

  3. 3

    Tast inn e-postadressene

    Tast inn e-postadressene du ønsker å dele med. Skal du dele med flere, skiller du e-postadressene ved å bruke semikolon (;). 


    Steg 3

  4. 4

    Styr rettighetstilgang

    Velg hvilke rettigheter de du deler med skal ha.


    Steg 4

  5. 5

    Trykk del

    Når du klikker "del", sendes det en e-post til e-postadressene du har tastet inn. Innholdet vil være tilgjengelig på alle enheter også for de. 

Vi har flere veiledninger som kan hjelpe deg med å få best mulig utbytte av OneDrive.

Fant du informasjonen du lette etter?