?

Når kommer varen jeg har bestilt?

Normal leveringstid er 1-3 dager. Varer som er på lager sendes normalt samme dag eller første arbeidsdag etter bestilling.
Når varen blir sendt fra lager sender vi deg en e-post med sporingsnummer slik at du kan følge sendingen.
Vi anbefaler at du oppretter en bruker i nettbutikken når du bestiller. Da kan du enkelt se din kjøpshistorikk og følge sendingen

?

Hva gjør jeg hvis varen jeg har kjøpt trenger reparasjon?

Service hos verksted kan bestilles på telefon 23 21 01 20.
Ønsker du å registrere service på nett gjør du dette her: Registrer service.
Når din serviceordre er registrert vil du motta en ferdig frankert returlapp som du skal benytte ved innsendelse.
Du kan sjekke status på service her: Sjekk status på service.
Her må du benytte ordrenummer og pin-kode som du fikk ved innlevering til service.
Før du leverer din telefon til service, er det viktig at du skrur av kodelås og eventuelt «Find my iPhone»
Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, men vil ha varen tilbake belastes dufor feilsøkingen som har blitt gjort.
Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.

?

Trenger jeg nytt SIM-kort

Ved bestilling velger du om du trenger et nytt SIM-kort til din telefon.
Er du ikke Telenor kunde får du automatisk tilsendt nytt SIM-kort. SIM-kortet kommer i en egen forsendelse.

?

Kan jeg endre min bestilling

Vi pakker og sender din bestilling raskt. Når varen er pakket kan du dessverre ikke foreta endringer. Vår kundeservice, 09000, kan sjekke dette for deg.

?

Spørsmål rundt faktura?

Fakturakopi eller andre spørsmål rundt faktura finner du på vår selvbetjeningsside eller du kan også kontakte vår kundeservice