Min Telenorkontakt blir endret til Mitt Serviceteam. Telenor ønsker å være ledende på service i Norge. Å være kunde av Telenor skal være en totalopplevelse av kvalitet. Derfor tar vi grep og forbedrer vårt servicekonsept for deg og din bedrift.
Derfor oppretter vi nå serviceteam
Det viktigste for våre kunder er å få den hjelpen de trenger når de trenger den. Vi har derfor valgt å tilby alle kunder et serviceteam slik at de alltid får svar av noen som kjenner bedriften når de tar kontakt. Man slipper å sitte og vente på at din kontaktperson skal bli ledig og du har alltid flere som kan håndtere din bedrift og dine utfordringer.
Fordeler med eget serviceteam for din bedrift:
· Du slipper å vente på en bestemt person
· Tilgang til tverrfaglig råd og kompetanse
· Effektivt hjelp fra flere dyktige rådgivere
· Når du som er ansvarlig i din bedrift ringer Telenor på 09000, blir du automatisk satt over til riktig team.