I selvbetjeningsportalen Min Bedrift, kan du nå sette opp automatisk utsending av fakturarapporter til valgte e-postadresser eller til en valgt SFTP server slik at disse enkelt kan importeres i for eksempel ditt regnskapssystem.

Smart kostnadskontroll med automatisert rapportering

  • Enkelt oppsett gjennom Min Bedrift for automatisk distribusjon av fakturarapport via epost eller til en SFTP server
  • Fakturarapportene inneholder fakturadetaljer per abonnement
  • Fakturarapportene inneholder aggregerte fakturadetaljer per trafikktype
  • Ulike rapportformater kan velges, slik at rapportene kan importeres til bedriftens systemer

Hvordan bestille automatisk distribusjon av fakturarapporter?

  1. Logg inn i Min Bedrift 
  2. Gå til «Rapporter» og velg «Avanserte rapporter»
  3. Velg fakturakonto
  4. Angi kanal for distribusjon og dataformat
  5. Godta vilkår og bekreft bestilling
  6. Rapporten mottar du regelmessig inntil du avbestiller den i Min Bedrift
Merk: Rapporten vil inneholde alle mobilabonnement under organisasjonsnummeret den bestilles på i Min Bedrift.