Bli kvitt tungvinte manuelle prosesser rundt regnskapet. Få et webbasert regnskapssystem hvor du har tilgang til alt du trenger – ferdig integrert – i ett komplett system.

Med Regnskap levert fra Telenor er bilagsflyten automatisert, og du kan kjøre betalinger direkte fra mobilen. Du og din regnskapsfører jobber i ett og samme system i sanntid. Dette gjør det enklere å dele på oppgaver. Det betyr også at regnskapet alltid er oppdatert.

Systemet håndterer alle formater for inn- og utgående bilag. Alle funksjoner er ferdig integrert; fra skanning, EHF, mottak, godkjenning, fakturering, bank og betaling, bokføring, reskontro – til rapportering med drill-down ned til bilagsnivå.

I 24SevenOffice kan du tilpasse bilags- og arbeidsflyt, skreddersydd din bedrifts behov. Kunde og regnskapsfører jobber i ett og samme system, slik at du kan ta hånd om de oppgavene det er hensiktsmessig å løse selv tilknyttet regnskapet og bilagsflyten. Ekstern regnskapsfører og revisor har selvfølgelig fri brukertilgang til systemet.

Med et løpende oppdatert regnskap har din bedrift et styrings- og beslutningsgrunnlag basert på ferskvare, ikke utdaterte tall hentet fra frysedisken.

Få råd som gir en smart arbeidsdag

Er prosessene i din bedrift manuelle eller tungvinte? Har du behov for verktøy som effektiviserer og forenkler arbeidsdagen?

Få hjelp av våre rådgivere – helt gratis. I vår rådgivningssamtale kartlegger og analyserer vi måten bedriften din jobber på i dag. Sammen ser vi på mulige løsninger for hvordan dere kan forbedre interne arbeidsprosesser og jobbe mer effektivt ved hjelp av digitale tjenester.

Etter rådgivningssamtalen vil du få oversendt en rapport med anbefalte løsninger.

Rådgivningssamtalen er kostnadsfri og uforpliktende.

Eller ring oss på 22 70 08 00 hverdager 8-16