Spesifisert faktura

Få oversikt over hvilke telefonnumre som er ringt, når de ble ringt, hvor lenge samtalene varte og hva de har kostet.

Slik bestiller du Spesifisert Faktura

  1. Logg inn på Mine Sider

  2. Velg Mobil eller Hjemmetelefoni

  3. Velg abonnementet det gjelder

  4. Velg Tjenester

  5. Bla ned til Faktura og Betaling nederst og trykk på Spesifisert Faktura

  6. Klikk Bestill

  7. Du vil motta spesifiserte fakturaer fra din neste faktura

Bruker du eFaktura, vises detaljene i nettbanken og på Mine Sider. Samtaleopplysningene oppbevares i tre måneder.

Pris for Spesifisert Faktura er 29,- per måned

Hvor kan jeg se mine faktura?

Logg inn på Mine Sider via linken under. Den tar deg direkte til faktura-fanen.

Dersom du ikke har bestilt Spesifisert faktura, er ikke dine fakturaer spesifisert. Du kan likevel se hva forbruket består av på din faktura, men ikke brutt ned på enkelte nummer.

Hvis du bestiller Spesifisert faktura, vil dine fremtidige fakturaer bli spesifisert.

Se faktura på Mine Sider

Mer om Spesifisert Faktura

  • Hvilke tilleggsopplysninger får jeg med Spesifisert Faktura?

    Spesifisert mobilfaktura forteller deg:

    • Hvilke nummer det er ringt eller sendt SMS/MMS til

    • Dato

    • Klokkeslett

    • Varighet

    • Kostnad

    • Nedlastet datavolum

    Spesifisert faktura for fasttelefon viser telefonnumre som er ringt, når de ble ringt, hvor lenge samtalene varte og kostnaden.

  • Kan jeg velge hvilke samtaler som skal spesifiseres?

    Ja. Følgende samtaler kan du velge at skal spesifiseres:

    • Alle samtaler

    • Alle samtaler med unntak av internettoppringinger

    • Alle samtaler utenom norgessamtaler og internettoppringinger

    • Bare samtaler til mobiltelefon og utlandet

  • Hvem kan bestille Spesifisert Faktura?

    Alle privatkunder hos Telenor kan bestille tjenesten.

  • Hvorfor er det noen numre som ikke spesifiseres?

    Hvis noen numre vises som uspesifiserte, er det fordi den som eier telefonnummeret har hemmelig eller skjult nummer.