Hopp til innholdet

ProffNett

Mann snakker i mobil og jobber med pc

Med ProffNett setter du over, viderekobler og snakker med flere av kundene dine samtidig.

  1. Felles sentralbord
  2. Full kontroll på fakturaen
  3. Ring kostnadsfritt internt i bedriften

ProffNett vil gradvis erstattes av Mobilt Bedriftsnett

Hvordan installerer jeg ProffNett på min mobil?

Får jeg fortsatt brukerstøtte for ProffNett?

Ja, hele vårt tilbud til kunder med ProffNett vil bli ivaretatt til alle våre kunder er migrert over på den nye løsningen: Mobilt Bedriftsnett.

Hva er forskjellene mellom ProffNett og Mobilt Bedriftsnett?

Mobilt Bedriftsnett vil gradvis ta over for ProffNett. Prisene er omtrent de samme, men Mobilt Bedriftsnett er en enklere og mer fremtidsrettet løsning som på sikt vil få flere funksjoner enn ProffNett. Bedrifter som er ProffNett-kunder i dag vil gradvis bli overført til den nye løsningen, men ProffNett vil fortsatt fungere i flere år framover.

Hva er ProffNett?

ProffNett knytter sammen bedriftens mobiltelefoner på et nett og gjør det enkelt å ta i mot samtaler på farten, viderekoble samtaler til kolleger eller snakke med flere personer samtidig. ProffNett er en av Telenors mest populære tjenester for bedriftsmarkedet.

Hva skjer med oss ProffNett-kunder?

Er bedriften fornøyd med ProffNett haster det ikke med å flytte over til Mobilt Bedriftsnett. ProffNett vil vedlikeholdes med samme kvalitet og servicegrad som i dag, og eksisterer parallelt med Mobilt Bedriftsnett til alle kunder er oppgradert. Telenor gjør en fortløpende vurdering av din bedrifts behov, og gir beskjed når vi anbefaler deg å oppgradere til Moblit Bedriftsnett.

Hvordan bruker jeg ProffNett?

Kan jeg fortsatt bestille ProffNett?

Dere kan ikke bestille ny ProffNett avtale - kun nye brukere i eksisterende avtale. Bestill nye brukere gjennom vår døgnåpne kundeservice på 09000, eller kontakt din forhandler eller kundekontakt i Telenor.

Del denne siden